Hemma från Ullared :)

Pust, äntligen hemma! Eller kom hem typ vid halv nio.
Mina fötter värkte efter att jag gått runt hela dagen och i slutet ville jag bara sätta mig ner och tjuta, men det gjorde jag inte för jag sprang runt och hjälpte lillebror och mamma och gick med kundvagnar och hämta saker osv.
Men snart ska jag få lägga mig och sova :) det ska bli skönt!

Här är allt jag köpte:

En rosa tröja och en vit cardigan


Två svarta taights


Randig tröjtunika och blåa jeanstaights


Vit tshirt och randig tshirt


Vit och svart linne


En svart och en vit tröja


Trosor, bh och sportbh


Snobbenpjamas, termoleggins och strumpor


Hårspännen, hårspray, wax och solglasögon


Godis, cheesecrackers, tuggummin och bröllopsduellen!


Parfym, deoderanter, rakhyvlar, ob och bodylotion


Avsminkningsvåtservetter, rengöringsgel, ansiktsmasker, ögonbrynskniv,
maskara, nagelack och fransk manikyr penna

ja, det var allt :)


Dagens citat om gladiatorskor:
Kvinnornas skomode är ju bra, man slipper ju fotsvett

sagt av någon tant i en affär.


Men nu ska jag lägga mig och sova! Skola och hemska prov morgon, ucsh ucsh ://

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0