Helgen :)

Har ni kännt vad det blåser ute! Jag har cyklat ca 7 km idag och får trampa som en idiot i nerförsbakarna! Men jag har iallafal haft en skitkul helg!

Typ vid sjutiden igår kom Ebba Emma och Tanja hem till mig sen gick vi ner till timmeröbadet, och vi bada faktist!! Men kallt vare xD Jag kände typ inte mina ben, vi badade den 17de april förra året, och nu det här med : )
Sen cykla vi till Ebba och köpte pizza och dricka. Och sen satt vi med varsin dator xD Och typ massa och ofc var emma och ja vakna längst och låg och prata : ) 
Jag har kommit på att det är inte är smart att ligga ner och dricka, för då får man sova i en blöt säng!
Sen vaknade jag av att tanja tryckte in sin kudde i mitt huvud och dom sa att jag hade kläderna på xD Vid tvåtiden åkte jag hem och åt sen cykla tillbaka och då var Ronja hos Ebba :D Men nu har jag iallafal kommit hem. Och ska snart duscha och tvätta bort läsken från mitt hår xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0