Hej!

Jag har seriöst inget kul att skriva om, så då blir det att jag inte skriver alls eller bara skriver om min dag, och vem vill läsa om den? Så nu får det bli sähär tråkigt tills jag får tillbaka min fantasi, och har något kul att skriva om.

Men jag hade iallafal matte prov idag och det gick ganska bra tror jag. Jag är iallafal redan gokännd eftersom jag fick 17p på Adelen och just 17 poäng är godkänt, så jag har ingenting att oroa mig för.
Eller jo, fysikprovet, geografiprovet och franskaprovet, som vi inte fått veta än. Men jag tror jag är godkänd på alla tre men är endå nyfiken.
jaja, nu tror ni säkert jag är värsta skolnörden, men vi har bara haft väldigt mycket prov just nu och eftersom jag inte har något kul att skriva om så får det bli dom. För att proven har ju vart det viktigaste just nu.





Direkt efter skolan så hängde Ronja Tanja och jag med Ebba till frisören och mobba henne för hättan hon fick ha på huvudet när hon färgade slingor.
Sen drog vi hem till Tanja och spelade kort typ. Men jag åkte hem cirka halv 6 eftersom jag inte ville gå hem i snön/regnet/haglet eller vad det har vart som fallit ner från himmlen dom senaste dagarna.

Imorgon har vi DM-match (har ingen aning vad det är men det lät coolt xD) så jag ska snart gå och sova.

Nu har jag inget mer *kul* att skriva så HEJDÅ OCH GONATT SÅ SKRIVER JAG IMORGON!<3


*bored*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0