Godmorgon :)

Sitter i pjamas, nördar musik och väntar på ett sms som hon inte värkar vilja svara på...  (Update:messet är inte viktigt längre, finns viktigare saker än att börja tjaffsa om saker som kanske ens inte är sant)

Ska snart orka mig upp och klä på mig sen göra mat. Mamma och Pappa är någonsstans så jag får fixa maten själv. Pasta sallad blir det, gott och nyttigt för matchen.
Haha, jag går ut och springer frivilligt sen äter nytiig mat när jag får bästema själv. Vad har hänt? Jag tror att en utomjordig har tagit över min kropp : )
Hoppas den hinner göra mig smalare innan den riktiga karin kommer tillbaka och käkar pizza xD
hiihi, GODMORGON! :D

morgontrötta karinar är alltid lika fint xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0