Alice i Underlandet

Är hemma från Bion nu.

Den var ganska bra, men sämre än vad jag hade förväntat mig. Den skulle nog vart bättre utan 3D. För jag är van vid 3D som utspelar sig precis framför sig och det kommer saker flygande mot en, så man blir mer inne i filmen. Det här utspelade sig på duken, men det syntes mer hur långt saker var framför varann.
Om det ska vara 3D ska det vara riktig 3D. Där det se ut som man ska få en sak i huvet, så man dukar, jag vill att det ska kännas värkligt.
Nu har jag babblat på lite om 3Dn när det egentligen var filmen jag skulle prata om. Fast det finns inte så mycket att säga om filmen, den var ganska bra. Värd att se, men under förväntan.


Kommentarer
Postat av: Marie

Synes filmen er bra jeg;)

Kjempefin blogg forresten!

<3

2010-04-07 @ 22:32:10
URL: http://mariepb.blogg.no/mar1esbl0gg
Postat av: Sofija

sv: tack :) din med! (;

2010-04-07 @ 22:34:02
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0