14 april

Sitter och äter nudlar just nu ;) Desire hängde med efter skolan men hon åkte hem med sin pappa, blir så när man bor 2 mil bort :P
Men vi var ute i den underbara solen och hoppa studsmatta, skönigt! Och jag blir idiot på att jag aldrig lyckas stå kvar på fötterna efter en volt! För först landar jag på fötterna sen trillar jag ner på ryggen/rumpan. Liksom jag lyckades ju i sommras på trampolinerna i kroatsien och busfabriken :P

Men nu ska jag väl inte göra något speciellt precis, men det blir att sova tidigt ikväll ska ju upp tidigt imorgon (:

Men f*tta! Hade tänkt att länga in lite bilder från skolan idag, fast mobilen e borta.
Så nu har jag något att göra, leta efter den!

Ha de bra!<3

UPDATE:
haha, hittade den under ett papper xD

Kommentarer
Postat av: emma

du har ju mke bilder att lägga in för jag va den bästa dolda kameran :)

2010-04-12 @ 19:33:11
URL: http://emmahbark.blogg.se/
Postat av: emma

du har ju mke bilder nu :)

mä din mäster dolda kamera kvinnan ! (aaaaaa)

2010-04-12 @ 19:34:17
URL: http://emmahbark.blogg.se/
Postat av: :)

Låg på din när jag gick...'')

2010-04-12 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0